سلام وخسته نباشید بنده عکس از روی قولنامه خریدار که با همسرم بابت همین خودرو نوشتن رو دارم .قولنامه اثبات میکند...؟
در ضمن چون خودرو با درختی برخورد کرد و همسرم الان که خودرو را اورده بیرون از طریق شهرداری شنیدم که داره خسارت میگیرد.این خسارت را چگونه ثابت کنم ...؟ اصلا نیازی می باشد یا نه؟
ممنونم از راهنماییتان.مرسی