مشاوره حقوقی رایگان - ارسال محصول اضافه برای مشتری

با سلام و احترام من تولیدی لباس و فروشگاه اینترنتی دارم یه مشتری یک محصول سفارش داده از ما از انبار تولیدی اشتباها 3 محصول برای مشتری ارسال شده بعد از اینکه متوجه شدیم به مشتری اطلاع دادیم اما مشتری از برگشت دادن محصول امتناع می کنن و میگن که لباس ها رو بخشیدن به مستحق ایا امکان شکایت از ایشون هست؟

پاسخ ها:


بله میتوانید طرح دعوی کنید

14:53:34   1402/8/12

سوالات مرتبط

ارسال محصول اضافه برای مشتری
با سلام و احترام من تولیدی لباس و فروشگاه اینترنتی دارم یه مشتری یک محصول سفارش داده از ما از انبار تولیدی اشتباها 3 محصول برای مشتری ارسال شده بعد از اینکه متوجه شدیم به مشتری اطلاع دادیم اما مشتری ا...
خیانت در امانت
سلام حدود شش ماه پیش دو عدد فلش با حافظه ی داخلی بالا به یکی از همکلاسی های دانشگاهی داده بودم و قرار بود اطلاعات درسی برایم بریزد ولی فلش ها رو نداده با پیگیری خودم هم ایشون طفره می رن. آیا می تونم ش...
خیانت در امانت
با سلام فروشگاه اینترنتی هستم سفارشی که لغو شده بود و هزینه پرداختی به مشتری عودت داده شده بود را اشتباها برای ایشان ارسال کردیم. مراتب به ایشان اطلاع داده شد و عنوان کردیم یا پست کنند به ادرس ما یا ا...
عدم استرداد کالا توسط تعمیرکار
سلام یک تعمیرکار تلویزیون بیعانه رو با تلویزیون برده پس نمیدهد و درب مغازه نمیاد و گوشی جواب نمیدهد صنف رفتم شکایت گفتن شکایت دارد از قبل چند تا مغازه ا باز نیست کاری از ما بر نمیاد چی کار کنیم؟...
خرید کالای معیوب
سلام. من یک ادکلن به مبلغ 1،400،000 تومان از اینستاگرام خریدم. ولی کالایی که دریافت کردم متوجه شدم غیر اصل هست و قسمت اسپری کار نمیکند. الان هرچی بهشون میگم تعویض کنید یا پس بگیرید قبول نمیکنند. آیا م...