درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از ریموو کار ابرو

سلام خسته نباشید من سه سال پیش ابروهامو ریموو کردم دو مرحله خیلی هم ترمیم کننده زدم ولی غیر از اینکه کامل پاک نشده جای فیبروز ها هم سفید شده و تاج ابرو من کامل سفید شده پوستش ومو ندارم اصلا تو آینه که خودمو نگاه میکنم فقط حرص میخورم میخواستم ببینم میتونم ازش شکایت کنم و مدارک چی میخاد ممنون

پاسخ ها

سلام باتوجه به گذشتن زمان طولانی اثبات تقصیر دشوار است
با سلام اگر مدارک کافی برای اثبات ادعای خود دارید می توانید شکایت کنید.

سوالات مرتبط

شکایت از ریموو کار ابرو
سلام خسته نباشید من سه سال پیش ابروهامو ریموو کردم دو مرحله خیلی هم ترمیم کننده زدم ولی غیر از اینکه کامل پاک نشده جای فیبروز ها هم سفید شده و تاج ابرو من کامل سفید شده پوستش ومو ندارم اصلا تو آینه که...