مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از تاکسی اینترنتی

با سلام بنده برای سرویس مدرسه پسرم غروب روز 18 شهریور اقدام نمودم و به دلیل ابهام در نوشتار مبنی بر امکان تغییر ساعت سرویس (بحث شیفت صبح یا بعد از ظهر بودن) نسبت به واریز پیش پرداخت اقدام نمودم .پس از 2 روز طی تماس تلفنی به من گفتن که صرفا برای شیفت صبح امکان رزرو سرویس وجود دارد و اصلا شیفت بعد از ظهر نداریم .بنده هم گفتم اوکی پس لطفا پول من رو عودت بدید .پاسخ دادن که چون مهلت انصراف تا 18 شهریور بوده امکانش نیست و بنده گفتم برای من که غروب 18 شهریور واریز وجه داشتم چطور امکان انصراف بوده و ضمن اینکه قراردادی اصلا بین ما نیست و شما هم مگه کاری کردید که پول یا خسارت بخوایید.سوالم اینه که چطور می تونم شکایت و پولم رو از این جماعت پس بگیرم

پاسخ ها:


سلام دادخواست مطالبه وجه بدهین

09:51:28   1402/7/7

با سلام حتما به تاکسیرانی مراجعه و شکایت نمایید

21:12:47   1402/7/13

سلام در وهله اول توصیه می‌شود که به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنید و از آن طریق اقدام به شکایت کنید. اگر نتیجه‌بخش نبود از طریق مراجع قضایی با ثبت دادخواست به خواسته مطالبه وجه به استناد فیش واریزی، این موضوع را پیگیری بفرمائید.

22:14:50   1402/7/13
شکایت از تاکسی اینترنتی

سوالات مرتبط

نحوه شکایت از شرکت های تاکسی اینترنتی؟
با سلام متاسفانه شرکت هایی که در زمینه تاکسی های اینترنتی فعال هستن مثل .. و .... و .... از بیکاری جوانان سوء استفاده میکنن و به هیچ وجه هم پاسخگو نیستند کرایه ها رو نامعقول میزنن و فرمول محاسبه کرای...
تاکسی اینترنتی
با سلام من چند ماه قبل با راننده تاکسی اینترنتی ... بحثم شد اونم با چاقو بهم حمله کرد و من از چند ناحیه مورد ضربه چاقو قرار داد. الان اون راننده محکوم به پرداخت دیه شده. سوال من اینه که آیا من میتونم ...
مطالبه وجه از تاکسی های اینترنتی
با سلام یکی از شرکت های تاکسی اینترنتی با ارسال پیام طرح تشویقی برای راننده که به تعداد انجام سفری مشخص مبلغی را به عنوان پاداش به راننده میدهد راننده را تحریک به انجام تعداد زیادی سفر با کرایه پایین ...
شکایت از تاکسی اینترنتی به دلیل مسدود و قطع همکاری با راننده و ندادن اطلاعات
سلام من به عنوان راننده وانت بار در یک تاکسی اینترنتی مشغول به کار بودم بعد از یک مشکلی (اشتباه از طرف تحویل دهنده بار) که برای یکی از سفر هایم پیش اومد (و حدس میزنم گزارش غیر واقع سفارش دهنده ی سفر ب...
هزینه غیر عادی در خدمات تاکسی اینترنتی
با سلام من اخیرا دو سفر با تاکسی اینترنتی انجام داده ام و مبلغ هر دو سفر در حدود سه برابر حالت عادی (دربستی) حساب شده است. آیا میتوانم بعنوان گرانفروشی از آن شرکت شکایت کنم؟ با تشکر...