با سلام. به مدت یک ماه است که طبق صورت جلسه ی ساختمان مدیر یک ساختمان 12 واحدی شدم. قصد سفر دارم ( یک ماهه) هیچ کدام از مالکین و ساکنین ، مدیریت را نمی پذیرند ، آیا می توانم از بیرون ساختمان به یک نفر وکالت بدهم که ساختمان را به مدت دوماه اداره کند ؟ در صورت مثبت بودن پاسخ، تامین مالی مدیر وکالت داده شده ، چگونه خواهد بود ؟ لازم به یادآوری است سه سال هم قبلا مدیر ساختمان بودم و همه اش مجانی کار کردم . چون فقط دو مالک در ساختمان زندگی می کنند بقیه ی واحدها اجاره ای هستند و مالکین فقط اجاره می گیرند و در موقع دریافت شارژ عمرانی از مالکین ، خیلی مشکل داریم. از چه راه حقوقی و قانونی سریع می توان با این مالکین برخورد کرد ؟ باتشکر
با درود
پرسشگر ارجمند
نیازمند موافقت مالکین میباشد.
15:28:53 1402/5/20
مدیریت ساختمان عدم پرداخت شارژ عمرانی ساختمان ساختمان
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.