باسلام و احترام
ابتدا خلاصه ای از روند کار را تقدیم حضورتان میکنم. بنده از اواخر شهریور ماه سال 1401 اقدام به انجام کارهای مربوط به دریافت جواز ساخت از بنیاد مسکن نمودم و مراحل کار را طبق روال قانونی انجام دادم تا دریافت کروکی زمین از بنیاد مسکن و اقدام به دریافت جواز و همزمان نقشه ساخت واحد مسکونی در زمین روستایی.
پس از دریافت نقشه واحد مسکونی منطبق با کروکی ارایه شده بنیاد از دفتر مهندسی اقدام عقد قرارداد با پیمانکار نموده و کار ساخت را به ایشان واگذار نمودم لازم به ذکر است هزینه ها برآورد شده در قرارداد با قیمت مصالح و کارگر ووو... در شهریور سال 1401 بود، کار با خاکبرداری شروع و درنهایت موقع اقدام به آلموتور بندی مشخص شد که نقشه قابل اجرا بر روی زمین طبق نقشه دفتر مهندسی که منطبق بر کروکی ارائه شده توسط بنیاد مسکن می باشد نیست، حتی مهندس ناظر بنیاد تشریف نمی آوردند جهت بازدید و میگفتند تا مگر ریزی و آلموتور بندی نکنید من برای بازدید مراجعه نخواهم کرد، باز هم به بنیاد مراجعه نمودم و درخواست کردم که کروکی را بازبینی نمایند ولی متاسفانه مهندس کارشناس بنیاد مسکن گفت که کروکی همین است و شما اشتباه میکنید مجددا یک ورق کروکی با امضاء مجدد خود پای برگه به ما داد و همچنین نقشه را نیز اصلاحیه زدیم و هزینه های مجدد پرداخت شد و باز هم با هزار مکافات آلموتور بندی انجام شد و مهندس ناظر تشریف آوردند و باز هم تایید نکردند و گفتند باید آلموتور بندی کامل جمع آوری شود تا با ما صحبت کنند خلاصه آلموتور بندی جمع آوری شد و مهندس ناظر آمدند و خوب دقت کردند و با بازدید چشمی متوجه شدند که نقشه کروکی زمین با واقعیت تفاوت دارد و بالاخره ما را بعد گذشت 5 ماه مجبور به واریز مبلغی مجدد جهت فرستادن مهندس نقشه کش جهت کشیدن کروکی نمودند، ایشان آمدند و نقشه کروکی را با دستگاه جی پی اس و دوربین مخصوص نقشه کشی ترسیم نمودند و اینجا بود که بنیاد مسکن پی بردند که کروکی ارایه شده اولیه به ما خیلی با کروکی جدید الترسیم فرق دارد و اشتباه از سوی خودشان بوده، حالا در این میان پیمانکار. به دلیل طولانی شدن پروسه انجام کار و گران شدن مصالح و مزد کارگر حاضر به انجام کار و تعهدات خود نیست، بنده هم که هم، زمان زیادی را با استرس، پیگیری های مکرر و هزینههای اضافی و همچنین گران شدن مصالح صرف کردم و دست آخر هم کارم خوابیده و حالا بنیاد متوجه این اشتباه فاحش خود شده و این همه ضرر و زیان بنده و پیمانکار و درگیری های ذهنی و اعصاب خوردی ما را نادیده گرفته و فقط میگوید ما فقط هزینه طرح نقشه بار دوم را از شما نمیگیریم و پیمانکار بنده هم همه مصالح و ابزارآلات را از سر زمین جمع آوری کرده و واقعا بنده دچار سردرگمی شده ام و هیچکس هم پاسخگوی این همه دردسر ایجاد شده و ضرر مالی و روحی و روانی بنده در بنیاد مسکن شهرستان نیست و با بی مسئولیتی تمام خیلی راحت به موضوع نگاه میکند و این گرانی های اخیر هم به این نگرانی های بنده دامن میزند و سوالم این است که آیا میتوانم از بنیاد. مسکن شکایت کنم و حقم را مطالبه نمایم یا خیر، خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید، بسیار سپاسگزارم
با درود
پرسشگر ارجمند
مطالب ارسالی شما را مطالعه کردم موضوع نیازمند بررسی بیشتر است و گفتگوی طرفینی را میطلبد....
15:36:18 1402/1/31
شکایت از بنیاد مسکن بنیاد مسکن
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.