سلام
متأسفانه، به دلیل عدم داشتن اطلاعات دقیق درباره موضوع شما، نمیتوانم به طور دقیق به سوال شما پاسخ دهم. اما در کل، وابسته به شرایط و مقررات مربوطه ، این امکان وجود دارد که بعد از فوت یک فرد، خانواده او از حقوق و مزایایی که متعلق به او بوده استفاده کنند.
در اینجا بهتر است با مراجعه به خدمات اجتماعی مربوطه اطلاعات دقیقتری درباره حقوق و تعهدات نسبت به فرد فوت شده و خانواده او بدست آورید. همچنین، ممکن است مدارکی مانند شناسنامه فوت شده، شناسنامه خانواده و یا سایر مدارک مرتبط نیز برای این منظور لازم باشند.