درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پس گرفتن منزل مسکونی

سلام سال78اپارتمانی خریدیم که مبلغی از ان توسط شوهرم پرداخت شد والباقی قسط بانک وقسط صندوق قرض الحسنه بود . قولنامه هم بنام من نوشته شد.چون فروشنده سند نداد از طریق دادگه یند گرفتم وسند هم بنام من هست.اقساط قرض الحسنه راگاهی من پرداخت کردم گاهی شوهرم ولی حتی زمانیکه شوهرم دربانک پرداخت میکرد اغلب پرداخت کننده رو اسم من میزد.وام بانک‌مسکن رو چون سند نداشتیم بانک میخواست اپارتمان روحراج کنه .ما20 واحد بودیم .بانک گفت باید تمام مالکین 2 میلیون وام رویکجاپرداخت کننی ومن هم مثل بقبه واحدها 2میلیون پول بانک روپرداخت کردم وهمسرم پول نداد.باتوجه به اینکه ازاول قولنامه از فروشنده به من منتقل شده واز سال 98 خودم دوندگی کددم برای دریافت سند .واینکه منزل رو برای برادرم وثیقه گذاشتیم .ودادگاه منزل رو صبط کرد وفروخت.یعنی عین مال از بین رفت.ولی یه برادر دیگه ام پول داد ومجددا خونه رو از خریدار مزایده خریدم وباز هم بنام خودم.الان همسرم ادعا داره که خونه روپس بگیره ایامیتونه یانه؟ومن چجوری میتونم از خودم دفاع کنم تاخونه روپس ندم .لطفا باتوضیح کامل راهنمایی کنید .ممنون

پاسخ ها

باید وکیل بگیرید