شما همزمان با پرداخت 2 میلیون ببرش یه دفتر خونه اسناد رسمی یک رضایت نامه رسمی و ثبتی ازش بگیر که ضمن دریافت مبلغ خسارت وارده به ماشین شماره فلان از شما دیگه نه کیفری و نه حقوقی شکایت و مطالبه ای در آینده نخواهد داشت و اگر هم داشته باشه بی اثر هستش.بعد رضایت نامه رو یه نسخه کپی بگیر به شورا بدید که پرونده مختومه شه.بازم قبلش با وکیل مشورت کنید بهتر هستش