درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - عدم رفع نقص دستگاه توسط تعمیرکار که خودرا تعمیرکار کارخانه معرفی کرد

تعمیرکار پکیج 7 دی بجای سرویس دستگاه ابگرم را مختل کردند 2 م هزینه گرفتندو بار دوم باز ابگرم نداشتیم که ما بدلیل رفع نقص و هزینه تراشی بیمورد پرداخت نکردیم که تهدیدمان کردند روز 9 دی طبق صورتجلسه پلیس سرد بودن ابگرم گزارش شد و جهت رفع نقص سرویسکار ... قرار است بیاید ایا میتوانم با فاکتور بوتان وگزارش پلیس ثابت کنم بجای رفع نقص هزینه تراشی بیمورد کردند داغی تعویض برد را هم به ما تحویل ندادند

پاسخ ها

با سلام می توانید از طریق اتحادیه پیگیری کنید
قابل پیگیری است
سلام سوال شما دقیق طرح نشده است
بله شکایت کنید به دادسرا و‌هم شکایت کنید به وزارت صنعت و هم اتحادیه و هم هم خود کارخانه
به اتحادیه و اداره اصناف مراجعه کنید