سلام اولا اقداماتتان در پرونده کیفری و تمکین متاسفانه اشتباه بوده و با دست خود خودتان را به چاه انداختین دوما مورد شما کبفری نیست که خودتان را تحویل دهید و انتظار تخفیف داشته باشد . چون موردتان حقوقی است و شاکی خصوصی دارید در هر حال جلب خواهید شد یا اگر خودتان هم برویت=د تا تسویه حساب نکرده اید در حبس خواهید ماند مگر در صورت تقدیم دادخواست مجدد تعدیل لز زندان و موافقت قاضی با تعدیل محکوم به و پرداخت کمتر با فواصل زمانی بیشتر