مشاوره حقوقی رایگان - مزایا

سلام من در یک شرکت خصوصی بمدت سه سال شب کار 12 ساعت مسئول حراست هستم با حقوق ماهی چهار میلیون و پانصد تومان با بیمه که در ماه دو روز 15 و 30 مرخصی داده شده و بقیه ایام سرکار حاضر بودم حتی تعطیلات رسمی آیا بخواهم از اداره کار پیگیر باشم و شکایت چیزی به من تعلق میگیرد.. ممنون

پاسخ ها:


سلام بله حتما در هیات تشخیص اداره کار شکایت خود را اقامه نمایید

20:23:46   1400/10/2

حقوق و مزایای کارگر از اداره کار قابل مطالبه است

00:00:14   1403/4/3
مزایای شغلی مطالبه مزایا

سوالات مرتبط

سنوات
مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم و مدت ده سال بصورت قرارداد پاره وقت و ساعتی و حداقل 200 ساعت در ماه در یک شرکت بهره برداری نیروگاه کار کردم آیا سنوات مدت کارکرد ده ساله ام و مزایای دیگر شامل من می شود؟...
عدم پرداخت مزایای شغلی در یک ماه
با سلام بنده به مدت 3 سال در یک شرکت خصوصی کار میکنم، در تمام این 3 سال به صورت مستمر مبلغی به عنوان جایزه فروش که به عنوان مزایای شغلی میباشد برای من واریز شد به جز یک ماه که پرداخت نشد. بعد از آن ما...
مغایرت عنوان شغلی در لیست بیمه
سلام عرض ادب و احترام بنده از سال 99 در شرکت خصوصی مشغول به فعالیت هستم .و از روز اول مدیر عامل شرکت بنده را با عنوان کاردان استخدام نموده .بعد از مدتی متوجه شدم که عنوان شغلی من به کارگر ساده تغییر ک...
درمورد نحوه اعمال مزایای پرداختی به پرسنل در هنگام تهیه لیست بیمه
باسلام بنده برای پرسنل شرکت لیست بیمه تهیه میکنم هرماه مدیریت مازاد بر مبالغ موبه اداره کار وجوهی را تحت عناوین مختلف پاداش اضافه کارو ... به پرسنل پرداخت میکنه که این مبالغ در ماههای مختلف متفاوت هست...
مزایا از ابلاغ تا تایید و صدور حکم
با سلام وقتی برای فردی پستی در نظر گرفته میشود مثلا معاون یا رئیس اداره و به عنوان سرپرستی با ابلاغ داخلی شروع به کار میکند تا اخذ تاییدیه ها از مراجع نظارتی و سپس بعد از چند ماه حکم اصلی ابلاغ وصادر ...