مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از فروشگاه اینترنتی ...

با سلام و خسته نباشید  من از فروشگاه اینترنتی ... چند تا کالا خریدم دوتاش مغایرت داشت کاملا با سایت و یکی هم خراب بود وقتی کالا به دستم رسید همون لحظه مرجوع کردم ولی بعد بهم زنگ زدن و گفتن کالا رو عوض کردید شما و چون فروشنده هستید تخلف کردید درصورتی که من قبلا حدود 8 ماه پیش فروشنده بودم و کالا برای من با مغایرت ارسال شده و قبول نمیکنند و به اتحادیه و نماد شکایت کردم و بهم جواب درستی ندادن و حسابم کاربریم رو مسدود کردن  متن جواب شکایتم : ( با سلام فروشنده گرامی احتراما به استحضار میرساند، تمامی مکالمات شما با همکاران ما ضبط میگردد، موضوع شکواییه شما بررسی شد، در ارائه توضیحات همکاران ما مشکلی وجود نداشت. نظر به اینکه تخلف شما به جهت جابه جایی کالا برای ما محرز میباشد، در صورت ادامه روند پیگیری شما، موضوع به واحد حقوقی ارجاع و از طریق مراجع قضایی بررسی خواهد شد. )) ممنون میشم راهنماییم کنید باید چی کار کنم ؟

پاسخ ها:


به نظر میرسد هم از طریق پلیس فتا میتوانید پیگیر باشید و هم دادخواست الزام به ایفای تعهد

11:37:39   1400/5/3

سوالات مرتبط

عدم ارسال کالا و افزایش قیمت آن
سلام. من در بهمن 1401 یک تبلت از یک فروشگاه اینترنتی به قیمت 11 ملیون سفارش دادم و زمان تحویل کالا 14 اسفند بود.اما در زمان مشخص شده کالا را تحویل ندادند هر بار که تماس میگرفتم میگفتن فلان روز از انبا...
کلاهبرداری اینترنتی
ازیک سایت داروخانه آنلاین اینترنتی یه سفارش ثبت کردم ومبلغ یک میلیون واریزکردم برام یک قرص هفتاد هزار تومنی بعد یک ماه فرستادن میخواستم ببینم چطورمیتونم پیگیری کنم...
شکایت از فروشگاه اینترنتی
سلام بسته اینترنتی سفارش دادم با چند قلم سفارش و یک موبایل بسته رسید ولی موبایل داخلش نبود و فروشگاه گفت فرستاده ولی نبود من گفتم کد ریجستری بفرستین تا تلفن مسدود کنم ولی نمی‌ده چکار کنم...
نحوه شکایت از فروشگاه اینترنتی
با سلام بنده دو مرتبه از فروشگاه اینترنتی خرید کردم‌. هر دوبار با توجه به عنوان و عکسها و مشخصات و همچنین قیمت حتی بالاتر از بازار جنس درجه یک و با برند معتبر سفارش دادم. موقع تحویل یک جنس با برن...
شکایت از فروشگاه اینترنتی
از عدم ارائه خدمات فروشگاه اینترنتی شکایت دارم لطفا راهنمایی کنید...