با سلام. لوله موجود در فن کویل از سه روز پیش آب میداد و چون هر واحد دارای شیر فلکه مجزا نیست ما به هیئت مدیره لزوم تخلیه شبکه و تعمیر لوله را اطلاع دادیم. بعد از مدتی مقدار آب بیشتر شد و در ضمن هیئت مدیره عنوان کرد که میتواند جلوی آب ورودی را بگیرد اما ما باید از طریق حوله خشک کن تمام آب داخل شبکه (هشت طبقه واحد) را خارج کنیم. تقریبا نزدیک سه ساعت آب باز بود و آبی قهوه ای مایل به سیاه رنگ از این لوله خارج شد اما ذره ای از فشار آب کم نشد. سپس رییس هیئت مدیره بعد از اتلاف مقدار زیادی آب عنوان کرد که یکی از پمپ ها قطع نبوده و اصلا نمیتوانند پمپ را قطع کنند چون همسایه ها از گرمای منزلشان شاکی میشوند و گفت با این نشتی سر کنیم چون تخلیه شبکه دو روز طول میکشد و از جهت نشتی مشکلی پیش نخواهد آمد.
فردای آن روز از یک متخصص برای تعمیر لوله دارای نشتی استفاده کردیم و به قدری پوسیدگی زیاد بود که به محض شروع کار و بدون وارد شدن فشار زیاد لوله ترکید و تا 5 سانتی متر آب قهوه ای رنگ در کل پذیرایی ما جریان پیدا کرد. بطوریکه اکنون تمام پارکت ها، لوازم چوبی و بخشی از کاغذ دیواری ها نیازمند تعمیر هستند.(خسارت حدودا 40 میلیون تومان) در ضمن رییس هییت مدیره قبل از ورود آب به منزل کوچکترین بررسی انجام نداد، علاوه بر آن باقطع کردن آب ورودی، تنها پنج دقیقه طول کشید تا آب تخلیه شود نه دو روز. ضمنا رییس هییت مدیره به دروغ بیان کرد در مکانی خارج از شهر قرار دارد و توانایی رسیدگی هم ندارد. در ضمن به صورت شفاهی طی شده بود که مسئولیت طبقه پایین در صورت رخ دادن این اتفاق به هیچ وجه با ما نیست.
خلاصه با وجود شواهد کافی و همچنین وجود حداقل دو نفر مرد شاهد چقدر احتمال برد این پرونده و دریافت خسارت وجود دارد و چگونه پرونده باید مطرح شود؟
در پایان اگر مطلب به طرز مناسبی بیان نشد پوزش میطلبم اما اگر جایی شبهه ایجاد کرد ما با بررسی های خودمان کوچکترین تقصیری نداریم و صرفا راهنمایی های غلط و کوتاهی های هیئت مدیره باعث ضرر به ما شد.
باسلام
اگه ثابت بشه که ورود خسارت منتسب به ایشون هست دادگاه براساس دو نفر شاهد حکم میده ولی اثبات رابطه انتسابی تقصیر به ایشون قانونا کار سختی هست و کارشناس دادگستری باید در مورد میزان تقصیر هرکس نظر بده
10:27:55 1400/5/5
شکایت از هیئت مدیره ساختمان خسارت ترکیدگی لوله آب در ساختمان
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.