سلام وقت بخیر من تعمیرکار هستم و مشتری به من مراجعه کردن که سوییچ ماشینش گیر کرده بود و من باز کردم و دیدم علت گیر کردنش شکستن قطعه ای داخل سوییچ بوده و بهشون اطلاع دادم و قبول نکردن و گفتن شما شکستین و هر چی دلیل آوردم قبول نکردن و من هم سوییچ بستم واسشون و هیچ هزینه ای نگرفتم و رفتن بعد چند روز آمدن و تفاضای پول و خسارت کردن و زنگ زدن مامور کلانتری آمده و گزارش نوشت و بهشون گفت ببرن تعزیزات
آیا شکایت ایشون با توجه به اینکه هیچ فاکتور و رسیدی از من ندارن و پولی ازشون نگرفتم به جایی میرسه ؟
اگه کار به دادگاه بکشه و من تقاضای کارشناس کنم و معلوم بشه من بی تقصیر هستم من میتونم ازشون شکایت کنم ؟
مبلغی که ایشون میخاستن از من بگیرن حدود 300 هزار تومانه
اثبات اینکه قطعه ماشین ، توسط تعمیر کار شکسته شده مشکل است
10:30:52 1400/2/25
شکایت مشتری از تعمیرکار ادعای خسارت مشتری از تعمیرکار
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.