مشاوره حقوقی رایگان - رفاهیات کارکنان دولت

مزایای کمک رفاهی کارمندان رسمی و پیمانی در ادارات با همدیگر فرق دارد ؟ آیا در صورتی که در بودجه اداره یا همان موافقت نامه ماهانه مبلغی برای این منظور در نظر بگیرند مدیر میتواند تحت عناوین دیگر این مبلغ را به جای پرداخت در سایر جاها هزینه کند ؟

پاسخ ها:


سلام علیکم.بلی.یاالله

07:27:25   1397/8/23

سوالات مرتبط

رفاهیات کارکنان دولت
مزایای کمک رفاهی کارمندان رسمی و پیمانی در ادارات با همدیگر فرق دارد ؟ آیا در صورتی که در بودجه اداره یا همان موافقت نامه ماهانه مبلغی برای این منظور در نظر بگیرند مدیر میتواند تحت عناوین دیگر این مبل...
رفاهیات کارکنان دولت
مزایای کمک رفاهی کارمندان رسمی و پیمانی در ادارات با همدیگر فرق دارد ؟ آیا در صورتی که در بودجه اداره یا همان موافقت نامه ماهانه مبلغی برای این منظور در نظر بگیرند مدیر میتواند تحت عناوین دیگر این مبل...
مزایای مشمول بند ذ تبصره 2 ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه
باسلام میخواستم بدونم باستناد بند ذ تبصره 2 ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه آیا مزایای رفاهی (اعم از هزینه لباس ، هزینه تلفن مدیران و ...) به کارگری جز خانواده های ایثارگر می باشد و در کارگاهی که فعا...
رفاهیات کارکنان دولت
مزایای کمک رفاهی کارمندان رسمی و پیمانی در ادارات با همدیگر فرق دارد ؟ آیا در صورتی که در بودجه اداره یا همان موافقت نامه ماهانه مبلغی برای این منظور در نظر بگیرند مدیر میتواند تحت عناوین دیگر این مبل...