مشاوره حقوقی رایگان - اجبار به اضافه کار

با سلام .آیا انجام اضافی کاری در ساعات غیر اداری برای کارمند رسمی دولت در صورت نیاز و درخواست اداره از ایشان مبنی بر انجام ان، اجباری است یا بایست با موافقت قبلی کارمند باشد و اینکه در صورت درخواست اداره متبوع، کارمند میتواند از انجام اضافه کاری خودداری کند ؟

پاسخ ها:


سلام معمولا اضافه کاری با توجه به نیاز سازمانی و شرایط انجام می شود و اجباری در کار نباید باشید.هرچند با توضیح شرایط خود می توانید با اداره به توافق برسید

20:51:33   1400/1/10

سوالات مرتبط

اضافه کار شیفت عصر
با سلام بنده کارمند رسمی سازمان تامین اجتماعی در کادر درمان با 23سال سابقه هستم و تاکنون در شیفت صبح انجام وظیفه نموده ام مدیر درمان استان به دلایل کاملا شخصی دستور دادند که من باید در شیفت عصر نیز اض...
حقوقی
سلام من کارمندم و مشکل قلبی برام پیش اومد که کمسیون پزشکی برام نامه زده که کشیک به صورت موظف داده بشه و معاف از اضافه باشد سوال من اینه اگه مسول من که به زور داره برام اضافه کار میزاره تو اون ساعت اض...
اضافه کاری
با سلام بنده به صورت قراردادی موقت قانون کار کارمند بانک هستم و دارای 10 سال سابقه کار در بانک را دارم و در این مدت بانک همیشه از پرداخت اضافه کار کارکنان به دلایل گوناگون سرباز می زند این در حالی می ...
اضافه کاری کارمندان دولت
ایا اضافه کاری برای کارمندان دولت اجباری میباشد...
عدم پرداخت اضافه کاری
با سلام کارمند یک شرکت صد در صد دولتی هستم با سابقه بالای 10 سال و پست سازمانی کارشناس ارشد و قرارداد رسمی. حدودا 7 سال و بیشتر هست که اضافه کاری ماهانه رد شده حدود 30تا 40 ساعت بوده درصورتی که بقیه پ...