مشاوره حقوقی رایگان - بازنشستگی

با عرض سلام و احترام خدمت وکلای محترم حقوقی. شرایط سن و سابقه مقرر در تبصره 2 ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندی که در شغل تخصصی انجام وظیفه می نموده است و تحقق یافته است. در صورتی که دستگاه اجرایی به خدمات این کارمند ضرورتا نیاز داشته باشد، آیا دستگاه اجرایی می تواند به استناد تبصره 3 قانون مذکور، تا سقف سنی 70 سال از خدمات وی استفاده نماید یا این که دستگاه اجرایی الزاما باید حکم بازنشستگی صادر نماید؟

پاسخ ها:

سوالات مرتبط

بازنشستگی
با سلام..سن بنده 58 سال و سابقه بیمه با سربازی 37 سال و کارمند رسمی هستم..ایا کارفرما میتواند (طبق ماده 76-78) تامین اجتماعی بازنشستگی بنده را از سازمان بدون رضایت بنده درخواست نماید؟...
درخواست بازنشستگی
سلام صبح بخیر من ی خانم کارمند بانک دولتی هستم با25سال سابقه کار...طبق قانون خدمات کشوری خانمها میتوانند با25 سال و 25روز حقوق درخواست بازنشستگی نمایند اما بانک با دلیل کسر نیرو و اینکه در قانون نوشته...
کارمند رسمی
باسلام ،ممنون از راهنمایی تان ،من کارمند رسمی آزمایشی اداره پست هستم، باز برای بازنشستگی مشکلی ایجاد نمیکنه ؟من میتوانم مستقیم با سابقه 20سال و47سال سن از بیمه تامین اجتماعی بازنشسته بشم و به اداره ک...
بازنشستگی کارمند
با سلام بنده کارمند آموزش و پرورش هستم سن اینجانب 54 سال و دارای 30 سال و 6 ماه سابقه بیمه در سازمان تامین اجتماعی می باشم که 4 سال از این سوابق بیمه ای مربوط به قبل از استخدام من در آموزش و پرورش می ...
شرایط بازنشستگی
با سلام من کارمند رسمی دولت هستم سنوات قابل قبولم 19 سال و 6 ماه هست و سنوات تجربی قابل قبولم 5 سال و 6 ماه هست و با مدرک کارشناسی ارشد و صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی و سن 54 سال و 3 ماه هستم. میخوا...