اگر کارمندی مرخصی استحقاقی خود را در سیستم حضور و غیاب اداره ثبت نماید ولیکن مدیر مربوطه آنرا تایید و عدم تایید آنرا به کارمند فوق اطلاع ندهند پس از چه مدتی مدیر مکلف به اعلام غیبت کارمند به مقامات مسئول می باشد و آیا پس از مدت 271 روز می تواند این غیبت را اعلام نماید و آیا این امر تخلف نیست و چنانچه تخلف باشد کارمند به کجا باید شکایت نموده و به جایی خواهد رسید یا نه؟
ممنون
با عرض سلام. بنده با ده سال سابقه رسمی در شرکت از گلدانی قلمه ای زدم و در خاک کاشتم، بعد از رشد و پرورش آن قلمه تبدیل به گل شد و میخواستم آن را از شرکت به خانه منتقل کنم ولی حراست شرکت اجازه نداد وبند...
اینجانب مدتی رییس شورای شهر یک شهر در شمال کشور بودم و پیش از آن در همان شهر هم شهردار بودم و با ورود سازمان بازرسی به شهرداری برخی از اشتباهات کاری اداری را در زمان تصدی سمت شهرداری اینجانب با حمایت ...
باسلام
اینجانب کارمند پیمانی اداره دولتی هستم. سرپرست اداره در جلسه کمیته انضباطی براساس وصول گزارشی مبنی بر ترک خدمت در خلال ساعت موظف اداری در یک روز کاری با استناد به بند 8 ماده 8 قانون رسیدگی به ت...
باسلام
من ده سال قبل پرونده تخلف اداری دارم بهم توبیخ درج در پرونده زدم و اداره میخوام پست شغلی بگیرم بهم تایید نمیکنم باید چکار کنم شکایت به دیوان عدالت اداری چکار کنم...
باسلام من برمبنای یک حکمی از تخلفات اداری یکی از استان های کشور به دلیل عدم حضور در جلسه بدوی محکوم به انفصال دایم شده ام بعد اعتراض در تجدید نظر تخلفات باز حکم بنده تاید شده و پس از ارجاع به دیوان مج...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.