مشاوره حقوقی رایگان - عدم ارائه فاکتور توسط مدیر ساختمان
با سلام.
بنده در آپارتمان 40 واحدی زندگی میکنم که حدودا 5 سال است که شخصی مدیر ساختمان است. از ابتدا ریز فاکتور هزینه ها رو ارائه نمیکرد و فقط برای هزینه ای زیاد فاکتور را موقع جلسه ساختمان ارائه میکرد و هرموقع صحبت از ارائه کل هزینه ها و فاکتور ها از اول بود شاکی میشد. الان بنده میخواستم به دلیل عدم ارائه فاکتور هزینه ها رو از زمان شروع مدیریت از ایشون شکایت کنم آیا به نتیجه ای میرسم؟ سپاس
با سلام و احترام خدمت همه وکلای محترم
بنده در یک ساختمانی 64 واحدی هستم که دوسال پیش به دلیل امتناع مدیر ساختمان از ارائه ترازنامه مالی تقاضای تامین دلیل و حسابرسی توسط کارشناس رسمی صادر کردم که متاس...
با درود
بنده در یک آپارتمان 16 واحدی ساکن هستم سال قبل علی رغم درخواستهای مکرر بنده و چند نفر از اعضاء بابت الصاق فاکتورها و مستندات هزینه کردهای ماهیانه در گروه از مدیر بلوک ایشان طفره رفته و ...
با سلام، وقتتون بخیر
بنده در یک مجتمع 40 واحدی سکونت دارم که مدیر ساختمان در سال جاری مجموعاً مبلغ 440 میلیون تومان را طی چند ماه از مالکین بابت تعمیرات رایزرها، آسانسور و سایر هزینههای مشترک مط...
باسلام.درآپارتمان سه طبقه ما مدیر اقدام به نصب آسانسور کرده که از طبقه اول دومورد راضی نبودن و طبقه هم کف هم همینطور.وما که طبقه سوم و دوم بودیم موافق بودیم و مدیر به ما گفتن موضوع حل شده و الان که حد...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.