مشاوره حقوقی رایگان - عدم ارائه فاکتور توسط مدیر ساختمان

با سلام. بنده در آپارتمان 40 واحدی زندگی میکنم که حدودا 5 سال است که شخصی مدیر ساختمان است. از ابتدا ریز فاکتور هزینه ها رو ارائه نمیکرد و فقط برای هزینه ای زیاد فاکتور را موقع جلسه ساختمان ارائه میکرد و هرموقع صحبت از ارائه کل هزینه ها و فاکتور ها از اول بود شاکی میشد. الان بنده میخواستم به دلیل عدم ارائه فاکتور هزینه ها رو از زمان شروع مدیریت از ایشون شکایت کنم آیا به نتیجه ای میرسم؟ سپاس

پاسخ ها:


سلام ابتدا از طریق اظهارنامه بیلان و هزینه ها از وی درخواست گردد در صورت عدم ارائه اقدام قانونی انجام گردد

18:29:09   1399/12/21

سوالات مرتبط

آپارتمان نشینی
با سلام و احترام خدمت همه وکلای محترم بنده در یک ساختمانی 64 واحدی هستم که دوسال پیش به دلیل امتناع مدیر ساختمان از ارائه ترازنامه مالی تقاضای تامین دلیل و حسابرسی توسط کارشناس رسمی صادر کردم که متاس...
انتخاب مدیر و تعیین شارژ
با درود بنده در یک آپارتمان 16 واحدی ساکن هستم سال قبل علی رغم درخواست‌های مکرر بنده و چند نفر از اعضاء بابت الصاق فاکتورها و مستندات هزینه کردهای ماهیانه در گروه از مدیر بلوک ایشان طفره رفته و ...
نحوه شکایت از مدیر ساختمان بابت عدم شفاف‌ سازی هزینه‌ ها و پایان دوره مدیریت
با سلام، وقتتون بخیر بنده در یک مجتمع 40 واحدی سکونت دارم که مدیر ساختمان در سال جاری مجموعاً مبلغ 440 میلیون تومان را طی چند ماه از مالکین بابت تعمیرات رایزرها، آسانسور و سایر هزینه‌های مشترک مط...
مالی
مدیریت‌ مجتمع‌ما‌طی‌هفت‌سال‌حتی‌ یکبار‌یک‌فاکتور‌نشان‌نمیدهد‌ومیگوید‌ هر کس‌میخواهد‌بیاید‌درب‌منزل‌ نشانشان&zw...
هزینه پرداختی و استفاده از آسانسور
باسلام.درآپارتمان سه طبقه ما مدیر اقدام به نصب آسانسور کرده که از طبقه اول دومورد راضی نبودن و طبقه هم کف هم همینطور.وما که طبقه سوم و دوم بودیم موافق بودیم و مدیر به ما گفتن موضوع حل شده و الان که حد...