مشاوره حقوقی رایگان - ارتقا پست سازمانی

با سلام. بنده به همراه یکی از همکاران در یک تاریخ زمانی و با یک مدرک و سایر شرایط یکسان به عنوان کارشناس با قبولی در آزمون ورودی به عنوان نیروی پیمانی وارد دستگاه اداری شدیم. ولی بعد از مدت کوتاهی برای همکارم به جای کارشناس، عنوان مسئول و نماینده کارشناس زدن و با این که بنده مدرک تحصیلی خودم رو ارتقا دادم و مدارک مرتبط مناسب‌تری هم داشتم هر چه پیگیری کردم گفتن از ایشون حتی اگر گرفته بشه به شما تعلق نمیگیره. الان هم از ایشون نگرفتن. فقط بعد از کلی پیگیری مبلغ مالی اش رو برداشتن. میخواستم بدونم چه اقدامی میتونم برای این قضیه انجام بدم؟

پاسخ ها:


وكيل بخواهيد از سايت با صرف هزينه

19:12:19   1399/10/8

سوالات مرتبط

ارتقا پست سازمانی
کارمند رسمی دولت بالای 28 سال سابقه با مدرک کارشناسی ارشد، می تواند ارتقا پست سازمانی بگیرد؟...
ارتقای پست
سلام همسرم به تازگی ارتقای پست گرفته در اداره در صورتی که سال دیگه بازنشسته میشه، و میگه حراست برای تایید این ارتقای پست شناسنامه و کارت ملی من که همسرشم هم میخواد، میخواستم ببینم در ارگان های دولتی ب...
ارتقاء پست
باسلام احتراما به استحضار میرساند بنده دریک شرکت نیمه دولتی درحال حاضربا سمت کارشناس اداری مشغول به کارمی باشم. و ضمن رضایت مدیر بنده درخواست ارتقاء سمت دادم (شفاهی) و ایشان مشکلی با این موضوع ندارند ...
ارتقا پست سازمانی
با سلام من به مدت 20 سال است که بعنوان کارمند امور دفتری در یک شرکت مشغول به کار می باشم و در زمان شروع به کار مدرک لیسانس داشته و با سمت کارمند امور دفتری قرارداد بستن .الان نزدیک به 20 سال است که در...
عدم ارتقا سمت سازمانی
بنده استخدام رسمی یگان حفاظت میراث فرهنگی و گردشگری هستم که به مدت 22 سال و با سمت مراقب آثار تاریخی وارد سازمان شدم و از آن زمان تا اکنون با داشتن مدرک کارشناسی ارشد هنوز تغییری در جایگاه بنده اتفاق ...