با سلام.
بنده به همراه یکی از همکاران در یک تاریخ زمانی و با یک مدرک و سایر شرایط یکسان به عنوان کارشناس با قبولی در آزمون ورودی به عنوان نیروی پیمانی وارد دستگاه اداری شدیم. ولی بعد از مدت کوتاهی برای همکارم به جای کارشناس، عنوان مسئول و نماینده کارشناس زدن و با این که بنده مدرک تحصیلی خودم رو ارتقا دادم و مدارک مرتبط مناسبتری هم داشتم هر چه پیگیری کردم گفتن از ایشون حتی اگر گرفته بشه به شما تعلق نمیگیره. الان هم از ایشون نگرفتن. فقط بعد از کلی پیگیری مبلغ مالی اش رو برداشتن. میخواستم بدونم چه اقدامی میتونم برای این قضیه انجام بدم؟
سلام همسرم به تازگی ارتقای پست گرفته در اداره در صورتی که سال دیگه بازنشسته میشه، و میگه حراست برای تایید این ارتقای پست شناسنامه و کارت ملی من که همسرشم هم میخواد، میخواستم ببینم در ارگان های دولتی ب...
باسلام
احتراما به استحضار میرساند بنده دریک شرکت نیمه دولتی درحال حاضربا سمت کارشناس اداری مشغول به کارمی باشم.
و ضمن رضایت مدیر بنده درخواست ارتقاء سمت دادم (شفاهی) و ایشان مشکلی با این موضوع ندارند ...
با سلام من به مدت 20 سال است که بعنوان کارمند امور دفتری در یک شرکت مشغول به کار می باشم و در زمان شروع به کار مدرک لیسانس داشته و با سمت کارمند امور دفتری قرارداد بستن .الان نزدیک به 20 سال است که در...
بنده استخدام رسمی یگان حفاظت میراث فرهنگی و گردشگری هستم که به مدت 22 سال و با سمت مراقب آثار تاریخی وارد سازمان شدم و از آن زمان تا اکنون با داشتن مدرک کارشناسی ارشد هنوز تغییری در جایگاه بنده اتفاق ...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.