میتوان طرح شکایت کرد
باید از مأمورین مربوطه به دادسرا شکایت کنید
سلام و احترام
اگر ورود به منزل بدون ارائه دستور قضایی معتبر و بدون رضایت صاحب منزل انجام شده باشد، قابل شکایت است و اینکه گفته اند طرف شما دولت است، حرف درستی نیست. برای ماموران انتظامی از طریق دادسرای نظامی محل و برای بازرس اداره برق حسب مورد از طریق دادسرای عمومی، بازرسی اداره برق و حفاظت اطلاعات فراجا شکایت کنید. فیلم دوربین ها را نگه دارید و در شکواییه، استعلام از دادستانی درباره وجود یا نبود دستور کتبی و ثبت شده را بخواهید. دستور تلفنی به تنهایی برای ورود و تفتیش منزل کافی نیست و ضابط باید طبق دستور موردی و قانونی عمل کند.
باسلام میتوانید شکایت مطرح کنید