درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بازنشستگی بعد از بیمه بیکاری

سلام وقت بخیرخسته نباشید خانمی 44 ساله هستم 18 سال سابقه بیمه دارم به علت تعطیلی شرکت بیمه بیکاری 26 ماه بهم تعلق میگیره آیا بعد از تمام شدن بیمه بیکاری 26ماه میتونم درخواست بازنشستگی با 20 سال سابقه کاربدهم چون با اتمام بیمه بیکاری 46 ساله میشوم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

پاسخ ها

خیر 

کارگزاری تامین اجتماعی سوال نمایید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص