درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سند آپارتمان

سلام من آپارتمانی در اسفند 1401 پیش خرید کردم که خرداد 1403 تحویل گرفتم و قرار بود شهریور همان سال سند به نام شود و در مبایعه نامه برای هر روز دیرکرد 500هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده بود. من به علت عدم آگاهی در شهریور برای برگه عدم حضور به دفترخانه مراجعه نکردم. تا اینکه مهر 1404 سند تفکیکی به نام سازنده صادر شد ولی تا سند قطعی بزنیم همسرشان برای مهریه ملک را بازداشت کرد. سازنده میگفت مبایعه نامه و برگ سبز رو به وکیل من بده تا ثابت کنیم فروخته ام ولی من ترسیدم و ندادم. 2 روز پیش تماس گرفتند و گفتن بازداشت رفع شده بیا دفترخانه تا وکالت فروش بدم تا بری بانک مسکن و کارهای رهن سند رو انجام بدی تا سند قطعی ثبت بشه و اینم بگم که 18 قسط وام را پرداخت کرده ام. من به بانک مراجعه کردم و مدارک دادم. 2 روز بعد متوجه شدم دوباره ملک بازداشت شده. اینم بگم مالیات و حق ثبت را هم مجبور شدم من در دفترخانه پرداخت کنم با اینکه قبض به نام سازنده بود چون گفت حسابام مسدوده و نمیتونم پرداخت کنم. نظر شما چیست؟ الان من باید چیکار کنم؟

پاسخ ها

دادخواست اعتراض ثالث 

سلام  با توجه به اظهارات شما  ، امکان اثبات مالکیت شما وجود خواهد داشت  با توجه به توقیف ملک شما  ، شما می‌بایست دادخواست اعتراض ثالث را مطرح نمایید شما باید با ارائه دلایل و مستندات،  وقوع عقد بیع و مالکیت خود را اثبات نمایید  شما باید به مفاد و شروط مندرج در قرارداد مبایعه نامه  و پرینت بانکی واریز وجه استناد نمایید  و

سوالات مرتبط

وکلای متخصص