باید قرارداد بررسی شود
سلام چون تا طبقه ۴ پیشرفته ولی شما واحد طبقه ۶ پیش خرید کردید، این موضوع نشان دهنده تاخیر قابل توجهی است که جای بحث دارد و بهتر است اسناد، عکسها، نامهها و کلیه مکاتبات و قراردادها را منظم نگه دارید برای ارائه به وکیل یا دادگاه.
موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد پیشنهاد می شود جهت بررسی دقیق آن مشاوره تلفنی داشته باشید
بله؛ میتوانید دادخواست الزام به تکمیل و تحویل ملک همراه با مطالبه خسارت تأخیر تقدیم دادگاه کنید.
باید ابتدا دادخواست الزام به انجام تعهد بدید ودر ضمن آن نیز خسارات را مطالبه نمایید
با سلام، باید ابتدا قرارداد بررسی شود و با توجه به مفاد قرارداد و تعهدات و شرایط فسخ و سایر موارد اقدام نمود.
اظهارنامه ارسال، سپس دعوی الزام به تحویل مبیع و نیز وجه التزام قراردادی تا زمان انجام تعهد نمایید
باسلام خدمت شما بزرگوار
میتوانید با اتکا به مخلِ بودن تعهدات فروشنده (تأخیر در تحویل و تنظیم استناد به مفاد قولنامه/سقف قرارداد و امکان خسارت ثابت یا عدم انجام تعهد) اظهارنامه، مطالبه خسارت/فسخ یا الزام به تحویل و در صورت تحقق شرایط شکایت حقوقی و ضرر و زیان قراردادی/قانونی مطرح کنید.
سلام دادخواست الزام به انجام تعهد و تحویل مبیع و مطالبه خسارات طبق نظر کارشناس بدید