سلام خیر اگر شما قبلا دادخواست حکم تخلیه را مطرح کرده باشید و دادخواست رد شده باشد و شما حالا دادخواست تائید انفساخ را بعد از ۸ ماه مطرح کرده اید این دادخواست هم رد خواهد شد و پذیرفته نخواهد شد
شما میبایست در پایان مدت قرارداد ، دادخواست دستور تخلیه فوری را مطرح نمایید و
سلام خیر رد میشود