سلام
اگر واریز پول برای پرداخت بدهیها و به صورت امانی بوده است میتوانید هم دادخواست مطالبه وجه بدهید
اگر پول هنوز در حساب است سریع تامین خواسته برای توقیف حساب بگیرید و همه پیامها رسیدها و شهادت شهود را حفظ کنید
اگر پول را خارج کرده هم دعوا از بین نمیرود فقط اثبات سخت تر میشود و باید روی تراکنشها توافقها و قرائن سوءاستفاده تمرکز کنید
سلام شما ابتدا اظهارنامه برای ایشان ارسال نمایید شما میبایست دادخواست مطالبه وجه و خسارت تاخیر تادیه را مطرح نمایید شما به پرینت بانکی واریز وجه استناد نمایید