درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - وکالت خودرو

سلام من یه وکالت دادم به فردی بعد از چند ساعت که منصرف شدم گفت اشکالی نداره تفویض میکنم و یه پیامک اومد برام الان بعد چند ماه تو سامانه ثبت نگاه میکنم دیدم نام یه نفر سوم هست که گویا تفویض شده به اون من گیج شدم

پاسخ ها

شما ماشین را خودت پلاک بزن بنام خریدار جدید البته نه وکالت حتما باید تعویض پلاک کنید که آن وکالت‌نامه از بین برود

با سلام 

شما می توانید از طریق دفترخانه ای که وکالت تنظیم کرده اید موضوع را پیگیری کنید.

سلام و درود خدمت شما بزرگوار 

خلاصه‌اش این است که فردی که به او وکالت دادید، آن را به شخص دیگری واگذار کرده است. اگر با این موضوع موافق نبودید و صرفاً قصد انصراف داشتید، باید مراحل قانونی ابطال وکالت را طی می‌کردید. برای روشن شدن دقیق وضعیت و اقدامات لازم، حتماً با وکیل مشورت کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص