درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ضرب و جرح عمدی

باسلام چندشب پیش چندتا جوون که حالت عادی نداشتن دم خونه ام به پسرپانزده ساله ام گیر میدن وپسرم رومورد ضرب وجرح عمدی قرار میدن و همسر و دخترم که ازطبقه بالا می بینند خود رابه دعوامیرسونن که پسرم رو نجات بدن که باهمسرم ودخترم هم درگیر میشن رفتم شکایت کردم بازپرس میگه چون پسرت دعواکرده شماحق نداری توضیح بدی میگه مدرک وشاهد داری گفتم بله فیلم دوربین مداربسته است وشاهد هم دارم میگه چون دوربین صدا نداره مدرک حساب نمیشه میگم اخه حتما بایدصداباشه تصویرش است پسرم رو دارن میزنن باهمسرم درگیرشدن کافی نیست بعد قبلا شکایت میکردی میرفتی کلانتری صورتجلسه میکرد میفرستاد دادگاه طرف رو میخواستن الان فقط دادگاه مستقیم چندباراست منو احضارمیکنه اصلا با اونها کاری نداره نمیدونم بازپرس کم کاری میکنه یامراحل قضایی فرق کرده میگه بااین مدارک فکرنکنم بشه برات کاری کرد میگم شاهد است فیلم است دیگه چی میخوان ممنون میشم راهنماییم کنید باید چکارکنم تا حقم ضایع نشه

پاسخ ها

سلام
فیلم بدون صدا هم میتواند دلیل باشد و با شهادت شهود و گزارش پزشکی قانونی و سایر قرائن برای اثبات ضرب و جرح و شروع درگیری ارزش دارد
از بازپرس بخواهید فیلم را ضمیمه پرونده کند و دستور ارجاع به پزشکی قانونی احضار شهود و در صورت لزوم استعلام دوربینهای اطراف و تحقیقات محلی بدهد
 

سلام شما  شهود خود را به  مرجع قضایی ارائه نمایید  شما درخواست تحقیقات محلی را نمایید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص