درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از خوانداده

سلام من از 12 سالگی که پدر مادرم جداشدن رفتم سر کار و شروع ب کار کردم تا الا هرچی که دارمو خودم خریدم اوایل که کار می‌کردم پدرم حقوقمون می‌گرفت برای خرج موادش حتا یه دیت لباس برام نخریده تاحالا از همون سن با اینکه اون ازدواجم کرده بود ولی من کار می‌کردم حقوقمون می‌گرفت برا خودش از پیشش رفتم پیش مادرم اونجا شروع به کار کردم کمی پسنداز کردم که اونم ازم گرفتن و تصمیم گرفتم برم شهر دیگه ای کار کنم رفتم کار کردم بعد 6 ماه ک برگشتم حتا زنگ هم نزدن ک ببینن مردم یا زنده برا خودم متور میخواستم بخرم با پسنداز ک داشتم پیش پرداخت بدم برا خرید متور و نیاز به چک داشتم هردوشون داشتن و ندادن برام دباره رفتم کار کردم و خریدم اومدم خونه بخاطر متور بیرونم کردن اصن یه جوری از همون 12 سالگی با من رفتار کردن که انگار من بچه اونا نیستم فقط زمانی که یه چیزی دارم منو میخوان در غیر این صورت بیرونم میکنن از خونه الا 22 سالمه و هیچ نیاز مالی ندارم هرچیم دارم با کارکردن ب دست آوردم ب سختی الانم نیازی بهشون ندارم فقط میخوام حقمو بگیرم ازشون اگه منو نمیخواستند چرا ب دنیا آوردن منو چرا اینجوری رفتار کردن با من

پاسخ ها

درود قانونا دشوار است 

خداروشکر روی پای خودتان ایستاده اید و مستقل و قوی هستید 

شما در سن 22سالگی باید از پس زندگی خود بر بیاید نمی‌توانید توقعی از پدر خود داشته باشید و چون درس نمی‌توانید و توانایی کار کردن دارید نفقه ای بر عهده پدر خود ندارید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص