درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بازنشستگی زود هنگام

سلام من متولد 57 با 18 سال سابقه بیمه کارمند شهرداری 4 بار جراحی باز قلب انجام دادم و برای بار پنجم دارم آماده میشم و نارسایی قلبی دارم و ریه هم دچار مشکل شده و هر ماه باید به دکتر مراجعه و تحت درمان باشم آیا میشود جزو بیماران صعب لاعلاج شوم ؟ حقوق من به چه صورت میشود؟

پاسخ ها

با سلام

از طریق بیمه درخواست خودتان را پیگیری کنید.

بله، احتمال دارد با نظر کمیسیون پزشکی تأمین اجتماعی یا شورای پزشکی، جزو ازکارافتادگی یا بیماران صعب‌العلاج شناخته شوید میزان حقوق بستگی به درصد ازکارافتادگی و سابقه بیمه‌تان دارد و ممکن است مستمری ازکارافتادگی به شما تعلق بگیرد.

بله

باسلام خدمت شما بزرگوار

با ارائه مدارک پزشکی کامل و گزارش کمیسیون پزشکی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر “عدم توانایی اشتغال به کار” (حداقل 66% یا 100%)، می‌توانید درخواست بازنشستگی یا ازکارافتادگی کلی نمایید تا حقوق شما بر اساس سوابق و درصد ازکارافتادگی محاسبه شود.

سلام باید کمیسیون مربوطع در تامین اجتماعی تایید کنه 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص