سلام کلا این موارد را از خود سلب مسوولیت کنید و در قرارداد ذکر شود در حد توان حراست را انجام میدم اما در صورت وقوع هرگونه حادثه اینجانب مسولیتی ندارم
سلام شما در مقابل جرایمی از قبیل سرقت، مسئولیتی ندارید مگر اینکه تقصیر شما محرز بگردد.
شرح وظایف و حقوق و تکالیف را از هیبت مدیره شهرک و کلانتری محل استعلام بفرمایید
اجازه کشتن کسی را هم ندارید
باسلام مسولیت حراست شهرک از مدیر شهرک سوال کنید وشما بدون دستور مقام قصایی نباید کاری انجام دهید والا مجرم هستید
مسئول نیستین مگر قصور شما ثابت شود
در هر موردی از وظایف که تقصیر شما ثابت شود مسولید