سلام اگر به توافقاتی که با مشتری داشتهاید، عمل نکنید، از طریق اداره تعزیرات میتوانند از شما شکایت کنند. به اضافه، فاکتور شما نیز دارای اِشکال هست و این امر نیز قابل شکایت نمودن میباشد.
نیاز به بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید
سلام بله امکان اقدام قانونی وجود خواهد داشت ولی امکان دفاع توسط شما وجود خواهد داشت
بله امکان پیگیری قضایی برای ایشان وجود دارد در خصوص سوال دوم آنچه در فاکتور قید شده ملاک عمل می باشد
بله امکان شکایت هست