سلام ممکن است
بله امکان پذیر و ممکن می باشد
در صورتی هم که شکایت کند، به نتیجهای نخواهد رسید؛ چرا که نَه شما فعل مجرمانهای انجام دادهاید و نَه خسارتی به وی وارد نمودهاید.
باسلام بله
شکایت بابت تصادفی که در آن خسارتی به شاکی وارد نشده و گزارشی هم توسط پلیس در لحظه تنظیم نشده، به جایی نخواهد رسید. حتی اگر شکایتی ثبت شود، در مرحله کارشناسی به دلیل نبود آثار تصادف روی خودروی ایشان، رد خواهد شد.
با سلام
با این تفاسیری که میفرمایید قاعدتا خیر احتمال شکایت ایشان کم است و اگر بخواهند شکایتی مطرح نمایند با نبودن شاهد و نداشتن ادله اثباتی دیگر راه به جایی نخواهند برد.