درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تسویه حساب

سلام بنده 13سال درشرکت صنعتی بصورت سه شیفت چرخشی 12ساعت بعنوان اپراتور کوره مشغول بودم الان یک سال اخراج کردن من توسط یکی ازدوستان به شرکت معرفی شدم ولی شرکت باعنوان 4شرکت خدماتی لیست بیمه راپرداخت کرده وکیل گرفتم شکایت کردم بنام 4شرکت سنوات من باسالهای قبل حساب شده وبعضی هم اعلام و شکستی کردن حق وحقوق من ضایع شدمیتونم دوباره به قوه قضائیه شکایت کنم

پاسخ ها

سلام  موضوع ابتداً  در صلاحیت هیات تشخیص اداره کار  است  

اگر قبلارسیدگی شده و حکم صادر شده و قطعی شده خیر شاید اعاده دادرسی امکان داشته باشد 

سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار 

بله، اگر سوابق بیمه و رابطه کاری واقعی شما با شرکت اصلی قابل اثبات باشد، می‌توانید دوباره در دیوان/اداره کار و در صورت وجود تخلف، شکایت کیفری یا حقوقی مطرح کنید. پیشنهاد میکنم برای احقاق حق حتما با وکیل یا مشاور حقوقی مشورت کنید .

سوالات مرتبط

وکلای متخصص