سلام موضوع ابتداً در صلاحیت هیات تشخیص اداره کار است
اگر قبلارسیدگی شده و حکم صادر شده و قطعی شده خیر شاید اعاده دادرسی امکان داشته باشد
سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار
بله، اگر سوابق بیمه و رابطه کاری واقعی شما با شرکت اصلی قابل اثبات باشد، میتوانید دوباره در دیوان/اداره کار و در صورت وجود تخلف، شکایت کیفری یا حقوقی مطرح کنید. پیشنهاد میکنم برای احقاق حق حتما با وکیل یا مشاور حقوقی مشورت کنید .