درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خروج از هیات مدیره یک شرکت سهامی خاص

بنده از حدود 15 سال پیش عضو هیات مدیره یک‌شرکت بودم بدون سهم الشرکه. الان چهار سال است که می‌خواهم خارج شوم ولی سهامداران امروز و فردا می‌کنند و بنده را خارج نمی‌کنند. چطور میتوانم این کار را انجام دهم؟

پاسخ ها

سلام شما ابتدا اظهارنامه برای شرکت ارسال نمایید  شما به اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه نمایید   

با سلام 

می توانید از طریق اداره ثبت شرکتها درخواست خودتان  را پیگیری کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص