درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - معافیت

سلام من سربازم 11سال پیش براثر تصادوف پامو پلاتین گذاشتم پلاتین ساق و رونمو برداشتم ولی پلاتین زانو رو نگرفتم وبعد چندماه ازخدمت مرخصی گرفتم رفتم کارت حقوق را بگیرم ازبانگ زمین میخورم ورباط پاه و مینیسکم پاره میشه عمل میکنم ولی پام خم نمیشه پاشنه پام به زمین نمیخوره پام کوتاه بلند شدش درد دارم بی حسی گزگزمیکنه پام صاف نمیشه الانم پروندم شوراپزشکی بیمارستان ارتش هستش ایا معافیت دائم میشم یا معاف از رزم ایا ازکارافتادگی میتونم بگیرم یاخیر

پاسخ ها

سلام ممکن است که معاف شوید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص