درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کار سخت و زیان آور

سلام وقت بخیر من 26 سال سابقه بیمه دارم و در انبار مشغول به کار بودم و تا الان دو مرتبه دیسک کمر عمل کردم والان توانایی قبلی جهت کار کردن ندارم و هنوز مشکل کمرم بزطرف نشده بفرمایید چگونه می‌توان برای تثبیت سخت و زیان آور بودن کارم اقدام کنم و یا می‌توان از کارافتاده محسوب شوم و حقوق 30 روز بازنشستگی کامل دریافت کنم متشکرم

پاسخ ها

سامانه جامع روابط کار پیگیری فرمایید

سلام طرح دعوا کنید تا رسیدگی شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص