درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اخراج از کار

سلام مجددا مزاحم شدم من کارمند رسمی بودم وبیست و یک سال تمام کار کردم و هیچگونه مشکلی نداشتم که باعث اخراجم شود فقط افرادی از پرسنل اداره با من درگیری وفحاشی و... نمودند ومن فقط یک نامه نوشتم که محل کارم جابجا شود وغیربومی بودم و آشنایی هم نداشتم و آنها از روی غرض ورزی و طایفه‌ای وابستگی که کارکنان باهم داشتند و همچنین آشنا بازی وقوم گرایی استفاده کردند و افراد هیأت کار وشرکت و...با هم رابطه فامیلی داشتند.مگر قانونی وجود دارد که بدون اثبات گناه کسی را اخراج ودست به یکی کند ونگذارند به کار بازگردد.من بیشتر منظور این است که چرا اینقدر بی عدالتی وجودارد و کسی رسیدگی نمی کند و حتی اجازه دفاع نمی دهند وهمه رأیی مخفیانه صادر می‌شود و کسی از قضیه اطلاع پیدا نمی‌کند و نمی گذارند من به عنوان یک ایرانی خودم در برابر آنها دفاع کنم ومسایل گفته شود.

پاسخ ها

سلام دوست عزیز از دیوان عدالت اداری پیگیر شوید 

شما حق دارید به سلسله مراتب اداره تا وزیر مربوطه و سپس به دیوان عدالت اداری شکایت کنید اما قبل از هرکاری با وکیل مشورت کنید حضوری 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص