درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - فحاشی در خیابون بخاطر رانندگی

سلام وقتتون بخیر من دخترم و20سالمه تازه گواهینامه گرفتم موقع رانندگی یکمی کندم چند روز پیش توی ترافیک سر آزاد راه ی ماشین که توش پر از پسر جوون بود اومد جلوم و چون یکم دیر حرکت کردم پیچید جلوم منم بوق زدم بهم فش ناموسی خیلی بد داد مادرمم کنارم بود نتونستم از شدت خجالت جوابشو بدم حالا اینکه گذشت ولی اینجور مواقع باید چیکار کنم؟ بخاطر فحاشی میشه شکایت کرد؟اون لحظه باید چیکار کنم تا مدرک محکمه پسند داشته باشم؟چون واقعا روانم تا چند هفته بهم ریخته بود

پاسخ ها

شکایت متصور است

میتوانید شکایت کنید

سلام شکایت وقتی نتیجه‌بخش هست که ادله اثبات وقوع جرم وجود داشته باشد. فی‌المثل اگر راننده‌ای به شما فحاشی نمود و دو نفر مرد نیز شاهدِ این ماجرا بودند، در این وقت می‌توانید شکایت مثمر ثمری از شخص اهانت‌کننده داشته باشید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص