سلام دیه به نرخ سال ۱۴۰۵ محاسبه خواهد شد.
سلام. بله اما باید برااین هزینه ها باید جداگانه دادخواست حقوقی دهید
صرفا خسارت و هزینه دادرسی وکارشناس پرداخت میشود
با سلام
در پرونده های مطالبه خسارت امکان مطالبه خسارت تأخیر تادیه وجود ندارد و شما صرفاً طبق نظر کارشناس می توانید خسارت خودتان را مطالبه کنید و اگر از زمان کارشناسی شش ماه بیشتر گذشته باشد می توانید درخواست کارشناسی مجدد بدهید.
بله، اگر پرداخت خسارت با وجود کامل بودن مدارک و احراز مسئولیت با تأخیر غیرمتعارف انجام شده باشد، میتوانید خسارت تأخیر تأدیه را معمولاً از تاریخ مطالبه رسمی یا ثبت دادخواست تا زمان پرداخت درخواست کنید. هزینه ایابوذهاب، مرخصی و کسر حقوق هم در صورتی که مستند و قابل اثبات باشد، قابل مطالبه بهعنوان خسارات دادرسی و ضرر و زیان ناشی از دعوا است، ولی پذیرش آن به نظر قاضی بستگی دارد.
دیه به نرخ روز است و بابت بقیه هزینه کرد باید دادخواست جداگانه مطرح کنید تا بر اساس مستندات شما قاضی رای دهد
خسارت تاخیر تادیه و هزینه ایاب ذهاب در صورت اثبات و درخواست در دادگاه تعلق می گیرد