رویه اداری است تا قضایی
با سلام
تا زمان که به سن قانونی نرسیده امکان بازنشستگی وجود ندارد و برای کارافتادگی نیز از طریق تامین اجتماعی می توانید درخواست خود را پیگیری کنید.
خیر اما میتوانید از تامین اجتماعی درخواست معرفی به کمیسیون پزشکی بدهید تا از کار افتاده شده و با ۲۰ روز حقوق بازنشسته شود
سلام درخواست ازکارافتادگی داده بشود تا مورد بررسی کمیسیون پزشکی قرار گرفته و تصمیم مقتضی اتخاذ بگردد.