درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بیمه اختیاری

با سلام خسته نباشید بابای من متولد 47هستش و 19سال و 5ماه بیمه دارن و دیگه توان کار کردن ندارن در حال حاضر هم بستری هستن اصلا امکانش هست مابقی بیمه رو یکجا پرداخت کنیم تا بازنشست بشه یانه

پاسخ ها

رویه اداری است تا قضایی 

با سلام 

تا زمان که به سن قانونی نرسیده امکان بازنشستگی وجود ندارد و برای کارافتادگی نیز از طریق تامین اجتماعی می توانید درخواست خود را پیگیری کنید.

خیر اما میتوانید از تامین اجتماعی درخواست معرفی به کمیسیون پزشکی بدهید تا از کار افتاده شده و با ۲۰ روز حقوق بازنشسته شود 

سلام درخواست ازکارافتادگی داده بشود تا مورد بررسی کمیسیون پزشکی قرار گرفته و تصمیم مقتضی اتخاذ بگردد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص