توهین در برابر توهین نیز جرم است و به جزای نقدی درجه شش محکوم خواهید شد فلذا پیشنهاد می شود جهت بررسی دقیق موضوع مشاوره تلفنی داشته باشید
سلام شکایتهای شما پابرجاست و با توجه به مدارکی که دارید، وی را محکوم خواهید نمود لیکن به دلیل فحاشی از طریق پیامک، شما نیز محکوم خواهید شد.
بهتر است انکار کنید اما در نهایت مجازاتش جزای نقدی است،شکایت خود را پیگیری کنید
با سلام
اگر به صورت پیامکی فحاشی کرده باشید می تواند با ارائه پیامک ادعای خود را ثابت کند و شما می توانید در دادگاه دفاعیات خود را مطرح کنید و درخواست دهید پرونده های طرف مقابل را استعلام کند.
چون توهین متقابل صورت گرفته هر دو جرم است و مجازات درجه شش تعزیری محسوب میشود
بله سابقه مزاحمت شما را بی گناه نشان می دهد فحاشی را انکار کنید و پرونده او را بیاورید