بدون مراجعه به مراجع قضایی فقط با توافق این امکان وجود دارد
سلام شما حق ورود به ملک را ندارید و بایست از طریق قانون اقدام کنید. به علاوه، در شرایط فعلی کشور، حکم تخلیه به اجرا گذاشته نمیشود.
قراردادهای اجاره به صورت اجباری به مدت دوماه خودکار تمدید شده است،اگر توافق و تخلیه نکند راهی ندارد
با سلام
شما بهتر است به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید و دادخواست تخلیه بدهید.
اگر مبلغ قرارداد اجاره را ماهیانه پرداخت نمیکند میتوانید ابتدا اظهارنامه دهید و سپس دادخواست تخلیه