درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مستاجر

سلام و روز بخیر خدمت شما. مستاجر بنده تاریخ قراردادش 21 فروردین بوده و بهشون اخطار تخلیه هم دادم ولی تا الان با بهانه های مختلف طفره رفته و الان هم جواب تلفن نمیدهند.در ضمن به منم گفتن که رفتند شهرستان و منزل نیستند ولی در صورتی که میدونم منزل هستن.من سوالم اینه که اگر سرزده برم اپارتمان ایشون مشکلی از لحاظ حقوقی پیش نمیاد؟ و یه راهکار بدید که بتونم بدون دردسر و دادگاه و شکایت تخلیه کنه.ممنونم

پاسخ ها

بدون مراجعه به مراجع قضایی فقط با توافق این امکان وجود دارد 

سلام شما حق ورود به ملک را ندارید و بایست از طریق قانون اقدام کنید. به علاوه، در شرایط فعلی کشور، حکم تخلیه به اجرا گذاشته نمی‌شود.

قراردادهای اجاره به صورت اجباری به مدت دوماه خودکار تمدید شده است،اگر توافق و تخلیه نکند راهی ندارد

با سلام 

شما بهتر است به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید و دادخواست تخلیه بدهید.

اگر مبلغ  قرارداد اجاره را ماهیانه پرداخت نمیکند میتوانید ابتدا اظهارنامه دهید و سپس دادخواست تخلیه 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص