درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف با ماشین امانتی

عرض ادب.من با ماشین شخص دیگری که خود مالک خودرو کنارم بود تو جاده کنترل خودرو از دستم خارج شد چپ کردیم اما با هیچ ماشینی برخورد نداشتیم.ایا مالک خودرو میتواند از من شکایت کند جهت دریافت گرفتن پول خسارات ماشین؟ و حکم قضایی علیه من چیست؟

پاسخ ها

اگر در این تصادف تقصیری داشته باشید بله که این مسئله از طریق کروکی تصادف افسر مشخص می‌شود 

سلام بله قطعا مالک خودرو می‌تواند درخواست مطالبه خسارت را مطرح نماید 

بله می تواند شکایت کند و شما به پرداخت خسارت محکوم می شوید

بله از طریق کروکی مشخص میشود 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص