اگر حضور شما با پاس اداری و تأیید محل مأموریت قابل اثبات باشد، شانس خوبی در دیوان عدالت اداری دارید؛ برای قطع نشدن سابقه بیمه هم سریع از کارگزینی وضعیت بیمه و امکان مرخصی یا پرداخت بیمه را پیگیری و همزمان دادخواست دیوان ثبت کنید.
اگر با امضا مدیر و اطلاع به کارگزینی برای پاس اداری به جای دانشکده به بیمارستان رفتید پس علی الاصول باید مدارک مثبت حضورتان در بیمارستان موجود باشند. وقتی شکایتی در هیاتهای رسیدگی به تخلفات انتظاامی مطرح می شود خود شما مکلفید مدارک مثبت حقانیت خودتان را به مرجع رسیدگی تقدیم کنید چنانچه به مدارک دسترسی ندارید می توانید درخواست تحقیق و بازرسی را مطرح کنید و اینکه توقع داشته باشید مرجع رسیدگی یا شاکی برود در خصوص ادعاهای شما تحقیق کند مغایر با رویه و دادرسی مرسوم در هیاتهاست در هر حال تغییر محل خدمت و حضور در بیمارستان امری نیست که نتوان آنرا اثبات کرد در مورد اعتراض به رای نزد دیوان هم اگر پرونده با همان مستندات قبل به دیوان ارسال شود احتمال اینکه نتیجه حاصل شود بسیار پایین است لذا بهتر است از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید تا رای را تغییر بدهید به هر حال اگر مستندات مکفی باشد میتوان به تغییر رای در دیوان امیدوار بود در مورد باقی سوالات هم شما نباید دست به اقداماتی بزنید که معنای ضمنی آن پذیرش رای هیات باشد چون چنانچه رای در دیوان تغییر کند و له شما رای صادر شود از اساس آن اقدامات منتفی خواهند بود
نیاز به بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید
اعمال ماده 79 قانون تشکیلات دیوان عدالت اداری ممکن است