درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سلام یک ماه انفصال خدمت ( ماده 8 بند 29 )

سلام من به مدت دو ماه و نیم با امضا مدیر مستقیم محل کارم و با اطلاع به کارگزینی بصورت پاس اداری به جای حضور در دانشکده در بیمارستان بودم. و از آنجا که تایمکس ها در شهرستان ما مثل تهران سراسری نیست و بعلت چند پست بودن مدیرم که سمت های بالاتری هم داشتند کاغذی امضا میشد و تحویل کارگزینی.... در انجا مشغول همان کارهای اداری محوله بودم .... اما پس از مدتی خود کارگزین که هیچ ممانعتی برای اینکار نندیده بود که قطعا اگر مخالفت میکرد مدیر واحد نمی فرستاد ... با هماهنگی رییس دانشکده نامه ای زدند مبنی بر غیبت ...... از آنجایی که من واقعا در بیمارستان حضور داشتم... نهایتا هیات بدوی میزنه امضا بالاترین مقام پس غیبت لحاظ میشود ابن در حالی است که خود من هم که قبلا زیر مجموعه ای داشتم و سایر همکاران که زیر مجموعه ای دارند به آنها تفویض اختیار شده و الانم هم همینگونه است.... و این در حالی است که مدیر من هیات علمی است و برای سایر اساتید نیز اختیار تان دارد ....... وقتی به رای اعتراض کردم فرستادند دانشکده در اختیار ریاست دانشکده و کارگزین ....... که البته رییس وقت هم وض شد ...... نهایتا هیچ غیبتی وجود ندارد و تمام این دوماه حضور به صورت پاس اداری خورده است..... اما کارگزین با هماهنگی هیات بدوی برای تهران فرستاد .... عین همان رای را .... و حتی اعلام هم نکرد که حضور ایشان تایید شده است............ انها هم عین رای را دادند ... و قتی با تهران تماس گرفتم و گفتم که حضور خورده گفتند ما از کجا بدونیم شما آنجا بودید در حالی که حضور من در صورت پرسش از بیمارستان قابل تایید است ضمن این که خود کارگزین که از دیر باز از ریخت و قیافه من متاسفانه خوششون نمی اومده زنگ زده و میدانسته من انجا هستم .....حال این حکم بعد یکسال آمده و من باید به دیوان اعتراض کنم سوال من رای دیوان در حالی که حضور من تایید شده و هیچ غیبتی در کار نبوده و دوم وضعیت خودم آیا این مدت یک ماه را از بیمه تامین اجتماعی شخصیانجام دهم ؟ از الان مبشه مرخصی پرد کرد که بیمه سرجاش بمونه بعدا در بازنشستگی دچار مشکل نشوم .... کی باید اقدام کنم ؟ چگونه؟ رای بنفع من شد مرخصی و حقوق و .... یکماه چه میشود؟ هدف این که آسیب نبینم ..... من بعلت ساختار غلط اداری و غرض ورزی شخصی چون آدم پرکار و تلاشی هستم مورد خشم مجموعه قرار گرفتم لطفا راهنمایی بفرماید

پاسخ ها

اگر حضور شما با پاس اداری و تأیید محل مأموریت قابل اثبات باشد، شانس خوبی در دیوان عدالت اداری دارید؛ برای قطع نشدن سابقه بیمه هم سریع از کارگزینی وضعیت بیمه و امکان مرخصی یا پرداخت بیمه را پیگیری و همزمان دادخواست دیوان ثبت کنید.

اگر با امضا مدیر و اطلاع به کارگزینی برای پاس اداری به جای دانشکده به بیمارستان رفتید پس علی الاصول باید مدارک مثبت حضورتان در بیمارستان موجود باشند. وقتی شکایتی در هیاتهای رسیدگی به تخلفات انتظاامی مطرح می شود خود شما مکلفید مدارک مثبت حقانیت خودتان را به مرجع رسیدگی تقدیم کنید چنانچه به مدارک دسترسی ندارید می توانید درخواست تحقیق و بازرسی را مطرح کنید و اینکه توقع داشته باشید مرجع رسیدگی یا شاکی برود در خصوص ادعاهای شما تحقیق کند مغایر با رویه و دادرسی مرسوم در هیاتهاست در هر حال تغییر محل خدمت و حضور در بیمارستان امری نیست که نتوان آنرا اثبات کرد در مورد اعتراض به رای نزد دیوان هم اگر پرونده با همان مستندات قبل به دیوان ارسال شود احتمال اینکه نتیجه حاصل شود بسیار پایین است لذا بهتر است از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید تا رای را تغییر بدهید به هر حال اگر مستندات مکفی باشد میتوان به تغییر رای در دیوان امیدوار بود در مورد باقی سوالات هم شما نباید دست به اقداماتی بزنید که معنای ضمنی آن پذیرش رای هیات باشد چون چنانچه رای در دیوان تغییر کند و له شما رای صادر شود از اساس آن اقدامات منتفی خواهند بود

نیاز به بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید 

اعمال ماده 79 قانون تشکیلات دیوان عدالت اداری ممکن است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص