درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - گوشی

من از بنده خدایی در قبال کار بجای وجه نقد یه گوشی به من داده منم بدون مشکل به مدت 7 ماهی استفاده کردم و مشکلی نداشتم الان از کلانتری تماس گرفته شده که گوشی مفقودی میباشد وباید به کلانتری مراجعه کنم الان من چکار کنم هم حقه من میره هم گوشی رو باید بدم؟ چکار باید کرد؟ چه دفاعی دارم؟ ممنون

پاسخ ها

در کلانتری نیازی به دفاع ندارد صرفا طریقه خرید و فروش را اعلام می‌کنید و شرح ماوقع را توصیف میکنید

موضوع را تعریف میکنید نه دفاع

سلام

با صداقت و دقت و صحیح کل ماوقع را به مراجع مربوطه اعلام نمایید و شکایت خویش را نیز مطرح کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص