از دهیاری و بنیاد مسکن استعلام فرمایید
سلام و عرض ادب، چون شما قبلا طبق طرح هادی عقب نشینی کرده اید، صرف اینکه شخص دیگری خلاف طرح ساخته، مجوز ساخت مجدد در عقب نشینی برای شما ایجاد نمی کند. باید ابتدا از دهیاری، بنیاد مسکن و بخشداری پیگیری کنید و علیه ساخت و ساز خلاف طرح شکایت کنید. بدون مجوز، ساخت دوباره ممکن است برای خودتان تخلف ایجاد کند.
باید کارشناسی شود. تا طی گفتگو متقابل با جزییات بیشتر راهنمایی سوید