درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - آپارتمان

باعرض سلام و خسته نباشید اینجانب مالک هستم در آپارتمان اقدام ب خرید پمپ کردیم یکی از ساکنین هر موقع ک هست پمپ را زیاد و وقتی خانه نیستن پمپ آب را کم میکند اینجانب طبقه چهارم هستم و کم و زیاد شدن آب خیلی تاثیر داره چندین بار ب ایشان تذکر دادیم ولی انکار میکند و میگوید مدرک بیار ثابت کن آیا میتوانم در محل پمپ آب دوربین مخفی بزارم

پاسخ ها

با سلام می‌توانید با اجازه هیئت مدیره بگذارید

سلام، دوربین مخفی نگذارید. اگر محل پمپ جزو مشاعات است، نصب دوربین باید با تصمیم مدیر یا مجمع ساختمان و به صورت آشکار و با اطلاع ساکنین باشد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص