با سلام مقصر را دادگاه تعیین میکند میتوانید نسبت به آن اعتراض داشته باشید طرفی که مقصر است باید بپردازد حال تا سقف بیمه مازاد را از خود
سلام، تامین دلیل فقط برای حفظ و ثبت دلیل است و به تنهایی یعنی شما محکوم شده اید نیست. در پرونده حاضر باید کروکی، نظریه افسر، بیمه نامه، میزان تقصیر طرف مقابل و اعتراض خود به نظریه کارشناس را به موقع ارائه کنید